Din vægttabstype er FBU typen!

FBU Står for Fit Boost – Ugentligt.

Det betyder at du har godt af at holde dig fra ting som trigger dit blodsukker, det meste af ugen, men at din krop har brug for et boost af de nærende kvaliteter som findes i lidt flere kulhydrater, en gang om ugen.

DENNE RETNING ER IDEEL FOR DIG, SOM
• Som allerede er fedtadapteret, og kan omdanne fedt til energi.
• Som har fået FBK på testen, men synes det er for restriktiv og uoverskueligt for dig.
• Som ønsker et hurtigt vægttab, men har hormonelle problematikker
• Som har brug for fleksibilitet, men hurtige resultater
• Har nogle hormonelle problemområder, som bliver adresseret gennem denne livsstil

HVEM ER TYPEN IKKE FOR?
FBU er ikke for dig, som gerne vil have MEGET frihed i din livsstil. Du har kun et enkelt måltid per ugen, som er lidt højere i kulhydrater – så det kræver at du er med på dén. Men udover det, så er denne type gavnligt for alle. Denne livsstil fungerer
ikke for dig, som ikke gider at tænke over, at dine kulhydrater skal ligge på én dag om ugen. Dig, som synes det er lidt for lidt til din livsstil og dine præferencer. Det er helt fair – og så vælger du bare FBHB profilen 🙂

MADEN
Når du har valgt denne retning, så skal du stadig følge de hormonbalancerende principper som jeg gik i dybden med på modul 1, men herudover skal din kost bestå af:

25% Kulhydrat (fra ovenjordsgrøntsager og ingen frugter)

37,5% Protein (Fra uforarbejdede kilder)

37,5% Fedt (Fra gode 100% fedtkilder som økologisk, koldpresset olie)

 

Én dag om ugen, skal du have nogle flere kulhydrater, hvilket du får ved at inkludere en grøntsag fra underjordsfamilien (sød kartoffel, gulerod mv.) eller noget frugt, frokost og/eller aften.

 

Vil du vide mere? Så læs videre i PDF’en omkring profilerne og se videoerne på modul 2.