Din vægttabstype er FBK typen!

FBK Står for Fit Boost – Keto

Det betyder at du er en type, der har det bedst på lidt lavere kulhydrater. Det betyder IKKE at du kan følge en ‘normal’ keto kur som det kendes fra populær mainstream media, men at der er i denne retning er fokus på lavere kulhydrater SAMTIDIG med at vi støtter din krop og dine hormoner.

DENNE RETNING ER IDEEL FOR DIG, SOM

• Har et job som gør, at du sidder meget ned, og du ikk e får dig bevæget særlig meget i hverdagen.

• Folk uden stofskifteproblematikker

• Kvinder der er i gang med at gå i o vergangsalderen eller kvinder der allerede er færdige med deres overgangsalder

• Folk der er stoppet i et vægttabs platou

• Folk med blodsukkerproblemer

• Folk uden psykiske sensitiver

Du er blevet fordelt til denne gruppe fordi du udover dine problemer med at tabe dig, ikke har særlige stofskifteproblematikker

– eller har nogle sygdomsproblematikker, som bliver healet gennem meget lav insulinpåvirkning. Hvor alle retningerne i dette forløb er hormonbalancerende, så har du netop mulighed for at skrue ekstra op for vægttabet ved at vælge denne profil, fordi den skaber et relativt hurtigt vægttab – for de fleste. Såfremt at du har fået denne profil fra testen, selvom du også har indikeret hormonproblematikker, så anbefaler jeg at du i den næste måned kører med FBK profilen, og herefter skifter til

FBU, eller FBHB.

Hvis du IKKE har overholdt principperne 100% fra måned 1, skal du fortsætte i en måned med FBHB eller FBU principperne, før du kan overgå til FBK.

MADEN

Når du har valgt denne retning, så skal du  følge de hormonbalancerende principper som bliver gennemgået i min e-bog.

De fleste mennesker som går på den ketogeniske diæt gør det udelukkende for at tabe sig og har ikke deres helbred eller deres krops sundhed i mente – fordi de fleste tror at hvis man er tynd – er man sund. Sådan er det ikke i virkeligheden. Du kan sagtens være tynd og have det forfærdeligt, have ingen energi, ingen mental klarhed og et hormonsystem som spænder ben for dem. På keto kan du faktisk risikere at lave enorm meget ballade i dit hormonsystem og faktisk ende i en hormonsygdom

– og det har vi ingen interesse i. Derfor er de hormonbalanerende principper en super vigtig del af en sund ketogenisk diæt, som ikke smadrer dine hormoner.

Når du får på Fit Boost har du en foreliggende måned med en opbyggende diæt, før du overgår til denne livsstil, uden nogen restriktion af de kulhydrater du har fået, udover at frugter og ting med et højt glykæmisk index skal spises efter kl. 14:00.

Selvom at du ikke har gjort synderligt andet end at undlade nogle bestemte ting betyder det faktisk at det antal kulhydrater du spise dagligt er langt lavere end det, de fleste danskere spiser. Denne mellemperiode har været vigtig, for at undgå at stresse din krop og dine hormoner når du overgår til keto.